کلاهبرداری یک میلیاردی از طریق لینک جعلی ثنا در سبزوار (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف پژو ۲۰۶ با تیبا در خیابان پیروزی مشهد+جزئیات(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) سانحه رانندگی در جاده گناباد به قائن یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | در حادثه‌ای وحشتناک یک پله برقی در چین زنی را بلعید! کاهش ۲.۵ درصدی آمار تصادفات در کشور | سرعت غیرمجاز عامل مهم تصادفات بوده است ثبت ۹۲ مورد تخلف در ایام دهه پایانی صفر در مشهد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) کشف بیش از ۴ هزار عدد قرص مخدر و غیرمجاز از یک عطاری در مشهد افزایش ایمنی و کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در دهه آخر صفر (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) معاون وزیر آموزش و پرورش: ۷۰ مدرسه در خراسان‌رضوی نوسازی صنعتی شده‌اند افزایش ۲۰ درصدی تولید گندم دیم در کشور با اجرای طرح «جهش تولید» مصوبه اصلاح آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد + سند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۱۳ نفر براثر دعوای بعد از تصادف در یزد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) چند همت برای حل مشکل دارو لازم است؟ چالش افزایش آمار آلزایمر در ایران اصلاح پرداخت اضافه‌کار اجباری پرستاران ظرف چند روز آینده (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت شدید دو نفر بر اثر تصادف در کمربند سبز مشهد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۵ جوان در حادثه برخورد پژو پارس با درخت در بولوار شاهنامه مشهد چه زمانی باید واکسن هاری بزنیم؟ انجام نخستین عمل پیوند قلب مصنوعی شرق کشور در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد+ فیلم انجام بیش‌از ۱۴ هزار مأموریت اورژانس مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۳ آواره‌شدن یک‌میلیون نفر در چین به دنبال طوفان شدید دستگیری ۶۶۷ متهم‌به‌سرقت و خرده‌فروش موادمخدر در مشهد جزئیات تازه از قتل دختر رزمی‌کار در باشگاه غیرمجاز در مشهد + عکس
سرخط خبرها

کاهش ۲.۵ درصدی آمار تصادفات در کشور | سرعت غیرمجاز عامل مهم تصادفات بوده است

  • کد خبر: ۲۴۹۶۱۵
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کاهش ۲.۵ درصدی آمار تصادفات در کشور | سرعت غیرمجاز عامل مهم تصادفات بوده است
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: کل آمار تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با کاهشی ۲.۵ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا آمار تصادفات فوتی و جرحی را در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲۶۴ فقره تصادف منجر به فوت رخ داده که منجر به جان باختن ۳۱۴ نفر شده است. این آمار نشان‌دهنده کاهش ۱۹۷ نفری تعداد کشته‌شدگان و کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۲) است.

وی افزود: علاوه بر این، در مجموع ۸۱۵۶ فقره تصادف جرحی در این بازه زمانی ثبت شده است.

سردار حسینی همچنین ادامه داد: کل آمار تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با کاهشی ۲.۵ درصدی مواجه بوده است.

وی به دلایل اصلی بروز این تصادفات اشاره کرد و تأکید کرد: سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و از دست دادن کنترل خودرو از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات بوده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: تلاش‌های پلیس راهور برای کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی همچنان ادامه دارد و از رانندگان درخواست می‌شود تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به کاهش این آمار کمک کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->